Friday, October 29, 2010

မိတ္ဆက္ေပးျခင္း


မိုးထက္ျမင္႔ ဆုိဒ္ကို လာလည္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ဆုိဒ္ကုိ ၀ုိင္းကူျပီ နည္းပညာေတြကုိ ေရးေပးမည္႔ ညီေလး ေအာင္ေက်ာ္ထြန္း (ခ) ေအေကတီနဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မအားတဲ႕ အခါ ကၽြန္ေတာ္ မေရးႏဳိင္တဲ႕ အခ်ိန္အခါေတြမွာ မိုးထက္ျမင္႔ဆုိဒ္ Up to date ျဖစ္ေနေစဖုိ႕ တာ၀န္ယူေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီထက္မက ေတာ္ေတာ္ ဆရာၾကီးလည္ က်ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ဆရာ တင္ထားရပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ဆုိဒ္ကုိ လာလည္က်ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား နည္းပညာ အသစ္ အသစ္ေတြကုိ အျမဲ လာေရာက္ ဖတ္ရႈႈ႕က်ပါလုိ႕ ဖိတ္ေခၚအပ္ပါတယ္။ လာေရာက္ ဖတ္သူမ်ားႏွင္႔ ေ၀ဖန္ အၾကံေပးက်ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိလည္ မိမိတုိ႕ တက္သိ နားလည္းထားေသာ ျပႆနာမ်ား ႏွင္႔ နည္းလမ္း နည္းနာ မ်ားကုိ ေမးလ္ပုိ႕ျပီးေသာ္ လည္ေကာင္ comments ေပးျပီေသာ္လည္ေကာင္း ေ၀မွ် အၾကံေပးႏုိင္ပါတယ္။ အားလုံးကုိ ေလးစာ ခ်စ္ခင္လွ်က္ ။


မုိးထက္ျမင္႔ ( နည္းပညာ)

No comments:

Post a Comment

စဥ္းစားမႈမပါဘဲ သင္ယူေသာ ပညာသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္၍ ၊ ပညာမရွိဘဲ စဥ္းစားျခင္းကား အလြန္ အႏၱရာယ္ၾကီးေပသည္။ (ကြန္ျဖဴးရွပ္)

 

Recent Post

Random Post